Leden ´08

Hledání ideální pozice nádrže. No, pokusím se nádrž ustavit co nejblíže ke středu vozidla.

Zde je vidět pozice volantu vůči řadičce - v další fázi ještě upravím samotnou řadičku (narovnáním a zkrácením) nebo ji vyměním za upravenou se zkrácenými drahami řazení. V nabídce UK obchodů jich je několik.

Na Ebay jsem objevil jednu velice šikovnou věcičku - "Gearlever extension" - posune řadičku blíže k volantu a hlavně zpod prostoru palubovky.

Při montáži alternátoru se vyskytl "drobný" technický problém. Alternátor koliduje s rámem. Ani úprava původního držáku nepomohla a není zde dostatek místo pro napínání klínového řemene.

Řešení mne napadají tyto:

  1. Zkusit probrousit na alternátoru místo dotyku - muselo by se jiným způsobem vyřešit napínání klíňáku;
  2. Posunout alternátor o kus níže úpravou držáku - nevím, jestli bych si vůbec pomohl :-(
  3. Vyměnit alternátor za menší - myslím, že u Sierr před rokem 85 se používal menší model.

Řešení 3. se mi jeví jako nejlepší, zkusím se porozhlédnout po vrakovištích, co nabízejí.