Listopad ´08

Chvilku jsem laboroval kam umístit MJL jednotku, ale řešení se nabídlo samo vzhledem k délce kabelů od indučky ke svíčkám :-)
Masivnější hliníkový držák už plní svoji funkci lépe - jen se bude muset vychytat kružnicový pohyb ozubeného kola, momentálně to spíše připomíná pohyb po elipse a dělá to paseku v zapalování
Starý držák VR senzoru - použil jsem na zkoušku slabý plech, ale moc vibroval :-)
Tak jsem Tigera malinko vyvětral před garáží :-)
Co napsat k elektrice - bál jsem se toho, jak čert kříže! Ale teď zpětně - pěkná čistá práce, kdybych měl ke svazkům dokumentaci (ne tu, se kterou  mne pěkně vypekli z Kitpartsdirect), bylo by to ještě snazší :-)

Elektrikáře jsem si pozval až na vyřešení zapojení varovných světel a na dozapojení pár relátek. Jinak jsem vše zvládl sám - i když musím poděkovat kamarádovi Pavlovi, který mne zasvětil do základu elektroinstalace :-) a byl mi nápomocen při proměřování obvodů.
No, a takto to vypadá na autě. Ze svodů jsem nadšen :-)
Dlouho očekávané díly z GB - tento maličkatý svazek (cca 2,5kg oproti cca 15kg ze Sierry) mě pozdržel práci na autě cca o 3 měsíce :-(

Karburátory jsou ze ZX6R s TPS senzorem.

Svody výfuku - nerez ocel.
S  touto přístrojovkou absolvuji první kilometry, přihlášení na značky... a potom si vytvořím k obrazu svému novou - na základě zkušeností a potřeb získaných pouze najetými kilometry :-)