Listopad ´08
|
|
|
Chvilku jsem laboroval kam umístit MJL jednotku, ale řešení se nabídlo
samo vzhledem k délce kabelů od indučky ke svíčkám :-) |
|
|
|
|
Masivnější hliníkový držák už plní svoji funkci lépe - jen se bude muset
vychytat kružnicový pohyb ozubeného kola, momentálně to spíše připomíná
pohyb po elipse a dělá to paseku v zapalování |
|
|
Starý držák VR senzoru - použil jsem na zkoušku slabý plech, ale moc
vibroval :-) |
|
|
Tak jsem Tigera malinko vyvětral před garáží :-) |
|
|
|
|
Co napsat k elektrice - bál jsem se toho, jak čert kříže! Ale teď zpětně
- pěkná čistá práce, kdybych měl ke svazkům dokumentaci (ne tu, se
kterou mne pěkně vypekli z Kitpartsdirect), bylo by to ještě
snazší :-)
Elektrikáře jsem si pozval až na vyřešení zapojení
varovných světel a na dozapojení pár relátek. Jinak jsem vše zvládl sám
- i když musím poděkovat kamarádovi Pavlovi, který mne zasvětil do
základu elektroinstalace :-) a byl mi nápomocen při proměřování obvodů. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No, a takto to vypadá na autě. Ze svodů jsem nadšen :-) |
|
|
Dlouho očekávané díly z GB - tento maličkatý svazek (cca 2,5kg oproti
cca 15kg ze Sierry) mě pozdržel práci na autě cca o 3 měsíce :-(
Karburátory jsou ze ZX6R s TPS senzorem.
Svody výfuku - nerez
ocel. |
|
|
|
|
|
|
S touto přístrojovkou absolvuji první kilometry, přihlášení na
značky... a potom si vytvořím k obrazu svému novou - na základě
zkušeností a potřeb získaných pouze najetými kilometry :-) |
|
|
|
|
|