Říjen ´08

     
     
Když už jsem měl dole kola a dával nové řízení, tak jsem si udělal geometrii - konečnou geometrii udělám na něčem přesnějším :-) Ale toto prozatím postačuje.
Nízkotlaké čerpadýlko Facet s filtrem a silenbloky.
Dorazil mi volant. Původní má rozměr 12,5" a je hluboký cca 5cm, ten nový je plochý, průměr 12" (chtěl jsem 11" ale ten tato značka přestala vyrábět :-( potažený alcantrou.

Pro rýpaly - není to ani Victor ani mé vysněné  Sparco 270SN... prostě jsem si objednával na Merlinmotorsport benzinové čerpadlo za vynikající cenu a narazil jsem tam na tento 12" alcantrou potažený kousek za cenu, kvůli které jsem neodolal - uvidím až podle reálných zkušeností s řízením jestli půjdu ještě do menšího volantu nebo bude tato velikost ideální :-)

Všechny šrouby dotaženy "na krev". Na předek by se už kromě elektroinstalací a kapotáže nemělo šahat.
Levý snímek - ještě jednou Wilwoody

Pravý snímek - už mi nic nebránilo přinýtovat panel pod přístrojovkou

Montáž brzdového kitu Wilwood Powerlite je až neskutečně nenáročná, vše bylo na svém místě během pár minut.

Řadička na svém místě - pocity z řazení ...až to pojede tak řeknu více, zatím vyzkoušeno na místě a padly tam všechny rychlosti :-)

Délku řadičky upravím až po pár měsících řízení - prozatím se mi zdá vyhovující.

Výměnný kit na Sierrácké hřebenové řízení - tento hřeben s pastorkem poskytne 2,7 ot. od dorazu k dorazu.

Snímek vlevo - dorazil mi 4-pístkový brzdový kit Wilwood (třmen váží pouhý 1kg - oproti Sierráckým  3,5kg :-)

Snímek vpravo - řadička oproti originální zkracuje cca o 20% dráhy řazení, prachovky na tyč řízení a hlavice na řadičku

Podařilo se mi přeskládat držák tyče řízení a namontovat ho obráceně a spolu s vypodložením 2 maticemi mi vyšla téměř ideální poloha tyče řízení - vespod je opřená do vodícího kroužku a nahoře je připevněna šrouby. Sedí pevně a bez jakýchkoliv větších úprav se mi vešla pod střední díl.

Teď mi zbývá se jen rozhodnout jak s výškou volantu - zdali nechat tuto nebo o pár cm výše skrze otvor v palubovce.

Snímek vlevo - držáky nosu na stavebnicích v manuálu i na fotkách byly přímo přivařený na rám - já mám hliníkové, které jsem 3 nýty přichytil do rámu.

Snímek vpravo - nová poloha tyče řízení - celkový pohled

Klínový řemen (snímek vlevo) mi vyšel na délku cca 835mm - bohužel jeden z těch dražších rozměrů  - stál cca 190,- Kč

Též jsem rozřezal původní hadici propojující chladič s motorem a upravil tak, aby se vešla do Tigera.

Vpravo je pohled na přinýtované úchyty nosu kapoty.

Pásovinu vymezující napětí klínového řemene stačilo chvilku přesvědčovat kladivem, aby se poroučela to patřičné vlnovky a perfektně padla na své místo - tento menší alternátor je oproti originálnímu o více jak 1cm vysunut.

Montáž nádrže - mezi nádrž a rám jsem vložil pás gumy - teď zbývá jen počkat až dorazí čerpadlo a namontovat ho.

Držák chladiče a samotný chladič.
Před montáží chladiče, držáku na chladiče a držáků nosu kapoty bylo nutno sestavit všechny tři díly (střední díl, kapotu a nos) kvůli poloze a lícování dílů.