Říjen ´08
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Když už jsem měl dole kola a dával nové řízení, tak jsem si udělal
geometrii - konečnou geometrii udělám na něčem přesnějším :-) Ale toto
prozatím postačuje. |
|
|
Nízkotlaké čerpadýlko Facet s filtrem a silenbloky. |
|
|
Dorazil mi volant. Původní má rozměr 12,5" a je hluboký cca 5cm, ten
nový je plochý, průměr 12" (chtěl jsem 11" ale ten tato značka přestala
vyrábět :-( potažený alcantrou. Pro rýpaly - není to ani Victor ani mé
vysněné
Sparco 270SN... prostě jsem si objednával na Merlinmotorsport
benzinové čerpadlo za vynikající cenu a narazil jsem tam na tento 12"
alcantrou potažený kousek za cenu, kvůli které jsem neodolal - uvidím až
podle reálných zkušeností s řízením jestli půjdu ještě do menšího
volantu nebo bude tato velikost ideální :-) |
|
|
Všechny šrouby dotaženy "na krev". Na předek by se už kromě
elektroinstalací a kapotáže nemělo šahat. |
|
|
Levý snímek - ještě jednou Wilwoody Pravý snímek - už mi nic nebránilo
přinýtovat panel pod přístrojovkou |
|
|
Montáž brzdového kitu Wilwood Powerlite je až neskutečně nenáročná, vše
bylo na svém místě během pár minut. |
|
|
Řadička na svém místě - pocity z řazení ...až to
pojede tak řeknu více, zatím vyzkoušeno na místě a padly tam všechny
rychlosti :-)
Délku řadičky upravím až po pár měsících řízení -
prozatím se mi zdá vyhovující. |
|
|
|
|
Výměnný kit na Sierrácké hřebenové řízení - tento
hřeben s pastorkem poskytne 2,7 ot. od dorazu k dorazu. |
|
|
Snímek vlevo - dorazil mi 4-pístkový brzdový kit
Wilwood (třmen váží pouhý 1kg - oproti Sierráckým 3,5kg :-)
Snímek vpravo - řadička oproti originální zkracuje cca
o 20% dráhy řazení, prachovky na tyč řízení a
hlavice na řadičku |
|
|
Podařilo se mi přeskládat držák tyče řízení a
namontovat ho obráceně a spolu s vypodložením 2 maticemi mi vyšla téměř
ideální poloha tyče řízení - vespod je opřená do vodícího kroužku a
nahoře je připevněna šrouby. Sedí pevně a bez jakýchkoliv větších úprav
se mi vešla pod střední díl.
Teď mi zbývá se jen rozhodnout jak s výškou volantu -
zdali nechat tuto nebo o pár cm výše skrze otvor v palubovce. |
|
|
|
|
Snímek vlevo - držáky nosu na stavebnicích v manuálu i na fotkách byly
přímo přivařený na rám - já mám hliníkové, které jsem 3 nýty přichytil
do rámu. Snímek vpravo - nová poloha tyče řízení - celkový pohled |
|
|
Klínový řemen (snímek vlevo) mi vyšel na délku cca
835mm - bohužel jeden z těch dražších rozměrů - stál cca 190,- Kč
Též jsem rozřezal původní hadici propojující chladič s
motorem a upravil tak, aby se vešla do Tigera.
Vpravo je pohled na přinýtované úchyty nosu kapoty. |
|
|
Pásovinu vymezující napětí klínového řemene stačilo
chvilku přesvědčovat kladivem, aby se poroučela to patřičné vlnovky a
perfektně padla na své místo - tento menší alternátor je oproti
originálnímu o více jak 1cm vysunut. |
|
|
Montáž nádrže - mezi nádrž a rám jsem vložil pás gumy
- teď zbývá jen počkat až dorazí čerpadlo a namontovat ho. |
|
|
|
|
Držák chladiče a samotný chladič. |
|
|
Před montáží chladiče, držáku na chladiče a držáků nosu kapoty bylo
nutno sestavit všechny tři díly (střední díl, kapotu a nos) kvůli poloze
a lícování dílů. |
|
|
|