Září ´07

    Datum
Práce jde ještě pomaleji, než jsem očekával... není čas a přes garáž spíše jenom procházím :-( Jeden večer jsem alespoň vzal do ruky flexu a ocelový kartáč a započal čištění. Zdá se, že spíše ubývají ocelové štětiny z kartáče než-li špína z motoru a zadní nápravy. Jsem zvědav, jak si s obzvláště nepřístupnýma a členitýma místy poradí Arva a štětec...

26.

Převodovka řadí báječně 17.-19.
Motor vypadá zatím nevábně. Však jsem si taky zakoupil 4 l Arvy a nový ocelový kartáč(rozbrušovačka bude mít hody)! Snad to bude stačit :-) Ještě musím demontovat veškeré zbytečnosti....
     V tomto stavu jsem to opouštěl 19.9.07 ... nejde to tak rychle, jak jsem si představoval, času je minimálně, ale z plechů mi už zbývá jen dno "kufru" a zadní přepážka... zbývající plechy budu přidělávat až po nastrojení celého auta.

Zadní náprava čekající na očištění. Jsem zvědav, jak to půjde. Nejdříve začnu Flexou, ty drobnější zákoutí Dremlem... uvidíme, uvidíme.

4.

Volant šel ven velice snadno, ani jsem to nečekal. Myslel jsem, že to bude tužší boj.

Ručka.

Teď už vím, proč jsou auta tak těžká... jsem zvědav, až to položím na váhu, kolik to bude mít! Malý a těžký.

Brzdový váleček... posilovače jsem se zbavil! Jednak není hezkej :-) a za druhé, přeci stavím sporťáka a tam žádný posilovač nemá co pohledávat!

  

V úterý (4.09.07) jsem se opět na chvilku dostal do garáže. Trochu jsem stříhal, už by to mělo být skoro všechno (alespoň z toho, co chci momentálně věšet na kostru). Opět se pustím do ohýbání a nýtování.