Září ´07
|
|
|
|
Datum |
|
Práce jde ještě pomaleji, než jsem
očekával... není čas a přes garáž spíše jenom procházím :-( Jeden večer
jsem alespoň vzal do ruky flexu a ocelový kartáč a započal čištění. Zdá
se, že spíše ubývají ocelové štětiny z kartáče než-li špína z motoru a
zadní nápravy. Jsem zvědav, jak si s obzvláště nepřístupnýma a členitýma
místy poradí Arva a štětec... |
26. |
|
|
|
Převodovka řadí báječně |
17.-19. |
|
Motor vypadá zatím nevábně. Však jsem si taky
zakoupil 4 l Arvy a nový ocelový kartáč(rozbrušovačka bude mít hody)!
Snad to bude stačit :-) Ještě musím demontovat veškeré zbytečnosti....
|
|
|
V tomto stavu jsem to opouštěl 19.9.07 ...
nejde to tak rychle, jak jsem si představoval, času je minimálně, ale z
plechů mi už zbývá jen dno "kufru" a zadní přepážka... zbývající plechy
budu přidělávat až po nastrojení celého auta. |
|
|
|
Zadní náprava čekající na očištění. Jsem zvědav, jak to půjde. Nejdříve
začnu Flexou, ty drobnější zákoutí Dremlem... uvidíme, uvidíme. |
4. |
|
Volant šel ven velice snadno, ani jsem to nečekal. Myslel jsem, že to
bude tužší boj. |
|
Ručka. |
|
Teď už vím, proč jsou auta tak těžká... jsem zvědav, až to položím na
váhu, kolik to bude mít! Malý a těžký. |
|
Brzdový váleček... posilovače jsem se zbavil! Jednak není hezkej :-) a
za druhé, přeci stavím sporťáka a tam žádný posilovač nemá co
pohledávat! |
|
V úterý (4.09.07) jsem se opět na chvilku
dostal do garáže. Trochu jsem stříhal, už by to mělo být skoro všechno
(alespoň z toho, co chci momentálně věšet na kostru). Opět se pustím do
ohýbání a nýtování. |
|