Září ´08

Dorazilo mi zapalování. Zapojení je jednoduché. Jediné, co je nutné vyrobit, je držák snímače otáček z klikového hřídele.

Řídící jednotku je možno připojit na PC a přemapovat.

Vzdálenost věnce volantu od páček mi s tímto volantem vyšel kolem 11 až 12 cm - měřil jsem si vzdálenost u Felicie a tam to bylo kolem 7cm - z toho mi vyplívá, že tento volant časem nahradím plochým - přiblížím se tak na ideálních 7cm k páčkám.

 

No, tak nějak by to vypadalo v případě, že bych se rozhodl nepoužít systém páček ze Sierry pod volantem a všechny přepínač hodil na palubovku.

Zatím se přikláním k verzi s přepínači pod volantem, ale uvidím, jaký přijdou svazky s elektrikou.

Kolega mi vysoustružil potřebný otvor do nové náby a tak jsem mohl vyzkoušet jak to bude sedět a vypadat přímo na autě. Zatím ale vše dělám jen naoko, nejdříve musím mít zabudovanou elektroinstalaci a až potom se mohou vrhnout na palubovku a celé to upevnit nastálo.

Nába je rychloupínací, což výrazně zlehčuje nastupovaní do kokpitu :-)

14" s pneu 185/60 je vysoká cca 578mm

15" s pneu 195/65 je vysoká cca 635mm

Jak je vidno, blatníky jsou dělané pro větší rozměry cca 16" až 17"... ale já  půjdu cestou funkčnosti  a zatím jsem rozhodnutý osadit vůz rozměrem kola 13" s pneu 205/60 tzn. výška kola je skoro stejná jako u 14" viz. výše - vychází to kolem 576mm.

Fotku Focuse jsem tu zařadil, abych vyzdvihl rozdíl mezi vzhledem 15" s pneu 195/65 ET52,5 a 14" s pneu 185/65 ET36,5 (plus 15mm tlustá podložka, abych alespoň částečně nasimuloval pneu 205/60 13", kterými chci časem auto vybavit .-))

... a co my z toho plyne :-) no že by 13" s pneu 205/60 mohlo být s ET kolem 35, aby nebylo tak zapadlé.