|
Září ´08
|
|
|
Dorazilo mi zapalování.
Zapojení je jednoduché. Jediné, co je nutné vyrobit, je držák snímače
otáček z klikového hřídele.
Řídící jednotku je
možno připojit na PC a přemapovat. |
|
|
|
|
Vzdálenost věnce volantu od páček mi s tímto volantem vyšel kolem 11 až
12 cm - měřil jsem si vzdálenost u Felicie a tam to bylo kolem 7cm - z
toho mi vyplívá, že tento volant časem nahradím plochým - přiblížím se
tak na ideálních 7cm k páčkám.
|
|
|
No, tak nějak by to
vypadalo v případě, že bych se rozhodl nepoužít systém páček ze Sierry
pod volantem a všechny přepínač hodil na palubovku.
Zatím se přikláním k
verzi s přepínači pod volantem, ale uvidím, jaký přijdou svazky s
elektrikou. |
|
|
|
|
Kolega
mi vysoustružil potřebný otvor do nové náby a tak jsem mohl vyzkoušet
jak to bude sedět a vypadat přímo na autě. Zatím ale vše dělám jen
naoko, nejdříve musím mít zabudovanou elektroinstalaci a až potom se
mohou vrhnout na palubovku a celé to upevnit nastálo.
Nába je
rychloupínací, což výrazně zlehčuje nastupovaní do kokpitu :-) |
|
|
|
|
14" s pneu 185/60 je
vysoká cca 578mm
15" s pneu 195/65 je
vysoká cca 635mm
Jak je
vidno, blatníky jsou dělané pro větší rozměry cca 16" až 17"... ale já
půjdu cestou funkčnosti a zatím jsem rozhodnutý osadit vůz
rozměrem kola 13" s pneu 205/60 tzn. výška kola je skoro stejná jako u
14" viz. výše - vychází to kolem 576mm. |
|
|
Fotku
Focuse jsem tu zařadil, abych vyzdvihl rozdíl mezi vzhledem 15" s pneu
195/65 ET52,5 a 14" s pneu 185/65 ET36,5 (plus 15mm tlustá podložka,
abych alespoň částečně nasimuloval pneu 205/60 13", kterými chci časem
auto vybavit .-))
... a
co my z toho plyne :-) no že by 13" s pneu 205/60 mohlo být s ET kolem
35, aby nebylo tak zapadlé. |
|
|
|
|
|
|
|