No a tady je máme komplet s novými svody - není to krása .-)
Malinko jsem se mrknul na střívka karburátorům (ZX9R - nahrazuji jimi mé
původní ZX6R) - tyto mají choke 41mm a jsou natryskováný main jet 165 -
jsem zvědav, jak se budou chovat v otáčkách nad 6500 ot/min - velikost
hlavní trysky by měla být teoreticky ideální, uvidíme na brzdě...
Průsakem též trpěl původní brzdový váleček (měl již na to právo, byl
původní z roku 93)... na aukru jsem za velmi výhodnou cenu sehnal tento
(pro pravostranné řízení - to byl asi důvod nízké ceny .-)
Původní mrazové zátky lehce prosakovaly, uvidím, jak si povedou tyto
.-)
Původní zbytek zapalování jsem byl nucen nechat na místě jako těsnění -
to jsem rozřezal a ještě s pomocí šroubu jsem udělal klasickou zátku -
je to určitě elegantnější řešení .-)
Stavitelná řemenička - jsem zvědav o kolik se mi povede navýšit výkon
oproti předchozí řemenici pořádným nastavením časování...
Na pár fotkách si můžete všimnout zrzavého "lišeje" - jednou z možností
by mohl být průsak vody z vodní pumpy, jelikož jsem měl v polici novou,
neváhal jsem s výměnou.