Duben ´10

     
porovnání sklonu skla
  • jenom teoretické zkoušení se sklonem předního skla
  • cílem je lehce snížit aerodynamiku a dále dosáhnout lepšího obtékání předního skla a následných vírů za ním...
  • jelikož je sklo skloněno pod velice malým úhlem, veškerý hmyz končí přímo na něm a následně ho velmi zneprůhledňuje :-)
Porovnání sklonu skla
Fuel tank
  • převařená nádrž na svém místě
  • podstatné zvýšení dojezdu, snížení suché hmotnosti samotné nádrže
 
RMD Racing 25 Battery
  • klasickou těžkou (12-20kg) autobaterii jsem zaměnil za tuto 20Ah s hmotností cca 5,5kg
  • s motorem točí bez nejmenších problémů
 
 
  • karburátory jsem komplet rozdělal a pročistil
  • stejně jako u předešlých karburátorů ZX6R se mi i u těchto ZX9R osvědčilo přidat další podložku pod jehlu ... lepší přechodové reakce na plyn v průběhu všech otáček
  • hlavní trysky jsem zkoušel 145, 168, 175... 
    • 145 - příliš chudá směs, svíčky vypálené do bíle barvy
    • 168 - barva svíček cihlová, motor ochotně táhne celým spektrem otáček
    • 175 - barva svíček též cihlová, motor reaguje nad 4tis. otáček radostněji a lépe jde za plynem, vespod má tendenci se zahlcovat
  • zatím jsem na dlouhodobější testování zvolil hlavní trysku 168
  • dále jsem zkoušel bohatost směsi na spektroskopické svíčce - pouze v nejvyšších otáčkách byla směs bohatší, jinak odpovídala svým zbarvením směsi středně bohaté - což je v normě
Podložky pod jehlu
Carbs ZX9R Jehla
Carbs ZX9R Carbs ZX9R