|
Duben ´10 |
|
|
|
|
|
- jenom teoretické zkoušení se sklonem předního
skla
- cílem je lehce snížit aerodynamiku a dále
dosáhnout lepšího obtékání předního skla a následných vírů za ním...
- jelikož je sklo skloněno pod velice malým úhlem,
veškerý hmyz končí přímo na něm a následně ho velmi zneprůhledňuje
:-)
|
|
|
- převařená nádrž na svém místě
- podstatné zvýšení dojezdu, snížení suché
hmotnosti samotné nádrže
|
|
|
- klasickou těžkou (12-20kg) autobaterii jsem zaměnil za tuto 20Ah
s hmotností cca 5,5kg
- s motorem točí bez nejmenších problémů
|
|
|
- karburátory jsem komplet rozdělal a pročistil
- stejně jako u předešlých karburátorů ZX6R se mi i
u těchto ZX9R osvědčilo přidat další podložku pod jehlu ... lepší
přechodové reakce na plyn v průběhu všech otáček
- hlavní trysky jsem zkoušel 145, 168, 175...
- 145 - příliš chudá směs, svíčky vypálené do
bíle barvy
- 168 - barva svíček cihlová, motor ochotně
táhne celým spektrem otáček
- 175 - barva svíček též cihlová, motor reaguje
nad 4tis. otáček radostněji a lépe jde za plynem, vespod má
tendenci se zahlcovat
- zatím jsem na dlouhodobější testování zvolil
hlavní trysku 168
- dále jsem zkoušel bohatost směsi na
spektroskopické svíčce - pouze v nejvyšších otáčkách byla směs
bohatší, jinak odpovídala svým zbarvením směsi středně bohaté - což
je v normě
|
|
|
|
|
|
|
|