Sezóna 2014

  Při testování se mi blokovalo více pravé přední kolo.  Při převážení váhami jsem objevil velký rozdíl na kolech jednotlivých náprav...  rozdíl byl až 60 kg na nápravě. Pohrál jsem si s nastavením pružin a dorovnal "corner wight" do těchto hodnot. Liší se cca o 4 %, což je v toleranci.

Hmotnost auta mi teď vychází kolem 606 kg.

Jelikož mohu štelovat výšku pružin pouze na přední nápravě, ani jsem se nepokoušel vyladit hmotnosti včetně řidiče na palubě. To budu moci až předělám komplet zadní nápravu na stavitelnou.
Nová baterie. Hmotnost 7,2 kg. Může být v jakékoliv poloze a má dostatečný startovací proud. Použití pro audio sestavy do aut :-)

Start. proud po dobu 5 s - 300 A
Kapacita 20 Ah
Rozměry: 18 x 7,7 x 18,8 cm
    Od kamaráda Pala se mi povedlo získat z jeho Tigera S6 původní tlumič výfuku. Převařil jsem ho na na svoje potřeby... vnitřek jsem komplet vykuchal. Trubku 50 mm jsem nahradil 63,5 mm, znovu napěchoval a navařil zadní kolínko jako koncovku. Zvuk se mi líbí. V nižších otáčkách neobtěžuje a je relativně tichý. Jakmile se otáčky přehoupnou přes 4 tis., začíná být zvuk zajímavý a nad 7 tis. vyloženě zpívá. Díky průměru 63,5 je zvuk hlubší a brumlavější. Takže super.

   Výkonově jsem si nepomohl, ale získal jsem stejný výkon jako s průchozím a velmi hlučným výfukem od Tigera ...s  tišším zvukem, který neobtěžuje při běžném cestování do cca 3 tis. ot. ... a vzhled se mi taky líbí! :-)

   Vyplývá mi z toho, že veškerý výkon se ztrácí již ve svodech... zadám si tedy výrobu na 4-2-1 s průměry, které jsem spočítal na 45-55-63,5...
Při rozříznutí koncovky svodů mne čekalo nemilé překvapení. Výrobce trubku zasunul dovnitř a zavařil - vznikla tak velice ostrá hrana s kapsou.... jak výrazný vliv to mělo na snížení výkonu se už mohu jen domnívat...