Sezóna 2016

  Ještě porovnání hmotností sierra brzd  a wilwood řešení:

Sierra brzdy + hub     16860 g
brzdič 2 1980 3960 g
držák brzdiče 2 670 1340 g
desky 2 310 620 g
kotouč 2 3300 6600 g
hub s maticí a ložisky 2 2170 4340 g
rozdíl  4240 g
Wilwood brzdy + hub Al     12620 g
brzdič + desky + držák Al 2 1880 3760 g
Hub Al s maticí a ložisky 2 1330 2660 g
kotouč Fiesta 2 3100 6200 g
 
   
Takto to vypadá již svrtané a spasované... použita pouze vrtačka, závitník, pilník a flexa na hrubou práci.
Vyříznutí závitů do Al hranolku a spasování na hub... ten přišel o své vysoké "uši"... ty byly zbroušeny a vyvrtány nové uchcovací otvory.
Montáž jde snáze na hliníkové huby - mají sice stejné rozměry jako původní litinové, ale mají oproti těm litinovým rovné zadní čelo, kam se dá zcela přesně namontovat Wilwood třmen přes jednoduchý hliníkový hranolek... pouze pár minut úprav flexou a pilníkem... frézka by se hodila :-)
Aby se vše vešlo do disku i s jistou vůlí, raději jsem použil menší kotouč z Fiesty... bohužel na standardních habech byl i tak brzdič příliš vysoko...
Nepodařilo se mi zprovoznit brzdiče ze sierry tak, aby fungoval ruční brzda k mé spokojenosti pod 13" disky... šel jsem tedy do osvědčených Wilwoodů, kde je ruční brzda umístěna velmi jednoduše jak "V" brzda přes lanko.
Oplechování "kufru" za sedadly.
Názorné nastavení dorazů ná zadní nápravy se 14" tlumiči.
Z dražby jsem měl koupené AL tlumiče Protech, mám je na přední nápravu (11"), zatím posloužily i vzadu, abych si řádně ošahal zdvihy zadní nápravy a mohl následně s čistým svědomím koupit 14" - tady je mohu porovnat vedle sebe.
Pár aktuálních fotek.
Tiger a Westfield pospolu v garáži...  v popřední moje panelka, tu nějak zanedbávám...