Sezóna 2016 |
|
|
Ještě porovnání hmotností sierra brzd a wilwood řešení:
Sierra brzdy + hub |
|
|
16860 |
g |
brzdič |
2 |
1980 |
3960 |
g |
držák brzdiče |
2 |
670 |
1340 |
g |
desky |
2 |
310 |
620 |
g |
kotouč |
2 |
3300 |
6600 |
g |
hub s maticí a ložisky |
2 |
2170 |
4340 |
g |
rozdíl |
4240 |
g |
Wilwood brzdy + hub Al |
|
|
12620 |
g |
brzdič + desky + držák Al |
2 |
1880 |
3760 |
g |
Hub
Al s maticí a ložisky |
2 |
1330 |
2660 |
g |
kotouč Fiesta |
2 |
3100 |
6200 |
g |
|
|
|
|
|
Takto to vypadá již svrtané a spasované... použita pouze vrtačka,
závitník, pilník a flexa na hrubou práci. |
|
|
|
|
Vyříznutí závitů do Al hranolku a spasování na hub... ten přišel o své
vysoké "uši"... ty byly zbroušeny a vyvrtány nové uchcovací otvory. |
|
|
Montáž jde snáze na hliníkové huby - mají sice stejné rozměry jako
původní litinové, ale mají oproti těm litinovým rovné zadní čelo, kam se
dá zcela přesně namontovat Wilwood třmen přes jednoduchý hliníkový
hranolek... pouze pár minut úprav flexou a pilníkem... frézka by se
hodila :-) |
|
|
|
|
Aby se vše vešlo do disku i s jistou vůlí, raději jsem použil menší
kotouč z Fiesty... bohužel na standardních habech byl i tak brzdič
příliš vysoko... |
|
|
Nepodařilo se mi zprovoznit brzdiče ze sierry tak, aby fungoval ruční
brzda k mé spokojenosti pod 13" disky... šel jsem tedy do osvědčených
Wilwoodů, kde je ruční brzda umístěna velmi jednoduše jak "V" brzda přes
lanko. |
|
|
Oplechování "kufru" za sedadly. |
|
|
Názorné nastavení dorazů ná zadní nápravy se 14" tlumiči. |
|
|
|
|
Z dražby jsem měl koupené AL tlumiče Protech, mám je na přední nápravu
(11"), zatím posloužily i vzadu, abych si řádně ošahal zdvihy zadní
nápravy a mohl následně s čistým svědomím koupit 14" - tady je mohu
porovnat vedle sebe. |
|
|
|
|
Pár aktuálních fotek. |
|
|
|
|
Tiger a Westfield pospolu v garáži... v popřední moje panelka, tu
nějak zanedbávám... |
|