Popis |
Co si od toho slibuji |
|
Brzdový kit Wilwood Powerlite |
4 pístkové lehoučké brzdové
třmeny spolu s vrtanými kotouči slibují nižší hmotnost spolu se
zlepšením brzdných vlastností - vzhledem k ceně - bezkonkurenční! Tento
konkrétní set je jako náhrada za původní ze Sierry. |
|
Strmé řízení 2.7 ration hřeben s pastorkem |
Hřeben s pastorkem pro skříň řízení Ford Sierra
bez posilovače. Sníží počet obrátek volantu z původních 3,8 na krásných
2,7. Co mám ze zkušenosti od jiných - pod 2,4 obrátek s malým volantem
je to pro běžné ježdění příliš namáhavé - většina se shodla na
poměru 2,8. Takže za tu cenu nádhera a ideální pro rychlou korekci
přetáčivých smyků .-) |
|
Volant 11" SPK alcantra black |
Rozměry 27-30cm jsou kompromisem pro strmé
skříně řízení mezi prostorem pro nastupování a vynakládanou silou na
otáčení volantem během pomalé jízdy (parkování, popojíždění).
25cm je asi příliš málo a původních 37cm je
jako od náklaďáku - no ještě uvidím, než zakoupím tento volant, budu mít
chvíli možnost jezdit s 32cm klasickým "rallyovým", který se dával do
škodovek v 80. letech - třeba ušetřím 4tis. :-)
|
|
Quick release Odnímatelná nába volantu |
Vycvakávací volant byl vždy můj sen :-) Jednak
zlepší nastupování do vozu (bez ohledu jak malý či velký je volant) a
dále bude sloužit jako bezpečnostní prvek proti případným nenechavcům,
kteří by se snažili s vozem odjet - vycvaknout a volant s sebou!
|
|
Gearlever extension |
Již pracuje. Čistě "jen" posune řadící páku z
pod prostoru palubovky (docela prekérka hledat řadičku pod
palubovkou) blíže k řidiči a volantu.
Očekávám zlepšení komfortu a zároveň
možnost jinak uspořádat palubovku (protažení palubovky až k tunelu). |
|
Competition Gear Lever |
Oproti sériové řadičce tato poskytuje zkrácené
dráhy řazení. |
|
ZX6R karburátory včetně sání |
Vynikající náhrada za DCOE45 - tyto
přetryskované
motocyklové karburátory (ať už Keihen nebo Mikuni) nabízejí nižší cenu,
hmotnost, snadnější seříditelnost (o ladění Weberů kolují legendy) a při
vyšším výkonu zkonzumují menší množství paliva! Co více si přát :-)
Jednoznačná volba ve chvíli kdy se pustím do
přestavby motoru. Cenu lze samozřejmě stáhnout níže - použitelné
motorbike carbs se dají na Ebay sehnat od 1500Kč do 4000Kč - nasledně je
třeba najít nějakého človíčka co vládne hliníkem a svářečkou a je
patřičně zručný (svody musejí být zevnitř naprosto hladké bez ostrých
hran) a na svody si za patřičně nízký bakšiš troufne - práce musí být
odvedena kvalitně, jinak je finanční úspora jenom hypotetická a případná
ztráta koní by v přepočtu několikrát přesáhla cenu zaplacenou za
kvalitní svody od BogBros! |
|
Svody výfuku 4-1 |
V původních restriktivních svodech a výfuku ze
Sierry se ztrácí cca 10-20koní v závislosti na plnění (když použiji na
klasickou EFI, tak budu rád, když získám navíc těch 10 koní... spíše 5).
Prostě všechno souvisí se vším - když se začne
"dělat" motor, je to proces komplexní, jen tak využiji veškeré vstupy
(výfuk, sání, hlava, vačky...) efektně a efektivně.
|
|
Camshaft kit KCFR33K
3000-7500rpm, 300/297deg |
3000-7000rpm .442" LIFT, 300/297deg DURATION,
KIT INCLUDES: CAMSHAFT, FOLLOWERS, VALVE SPRINGS, BALLS STUDS, SPRAY
BAR, STEM SEALS & CAM LUBE
Dle mého ideální vačka pro relativně lehkého
Tigera a 8 ventilové Pinto... |
|
Úpravy hlavy |
-
Snížení hlavy pro dosažení kompresního
poměru 10,5:1 (bezpečná to hodnota pro sériové písty - vyšší hodnota
by již vyžadovala písty kované);
-
Vyleštění kanálků, odstranění a zaoblení
všech hran a výstupků;
-
Změna geometrie ventilů.
|
|
MJL zapalování |
Zapalování využívající dílů z Fordu Mondea či Focusu. Zde je
použit snímač otáčení spolu s ozubeným kolem 36-1, které je umístěno na
klikovém hřídeli.
Jednoduše je možné vytvářet si vlastní mapy tzv.
3D (hodnoty z polohy škrtící klapky TPS - nebo senzoru MAP, otáčky a
předstih) či 2D (TPS či MAP se nebere v potaz) a ideálně si upravit
hodnoty předstihu dle potřeb motoru... či uživatele.
Nižší
spotřeba a vyšší výkon oproti klasickému distributoru - ovšem je nutno
dobře napsat mapu .-) |
|
|
|