Technické údaje mého Tigera

Postupně se budu snažit údaje aktualizovat podle provedených úprav a naměřených hodnot

    období 2017 - období 2015 - 2016 období 2014  období 2012 - 2014  období 2011 období 2007 - 2010
Model: Tiger Cat E1 IRS Tiger Cat E1 IRS Tiger Cat E1     Tiger Cat E1
   
Chassis: prostorový rám svařený z palcových jeklů prostorový rám svařený z palcových jeklů prostorový rám svařený z palcových jeklů     prostorový rám svařený z palcových jeklů
   
Karosérie: laminátové díly - blatníky pření, zadní integrovaný, kapota, nos, střední díl laminátové díly - blatníky pření, zadní integrovaný, kapota, nos, střední díl laminátové díly - blatníky pření, zadní integrovaný, kapota, nos, střední díl     laminátové díly - blatníky pření, zadní integrovaný, kapota, nos, střední díl
hliníkové plechy - boky, podlaha, stěny místa pro posádku hliníkové plechy - boky, podlaha, stěny místa pro posádku hliníkové plechy - boky, podlaha, stěny místa pro posádku     hliníkové plechy - boky, podlaha, stěny místa pro posádku
   
Motor: Ford Duratec HE 2.0 16V  Ford Duratec HE 2.0 16V  Ford Duratec HE 2.0 16V  Ford Duratec HE 2.0 16V  výkon 167 k @ 5971 ot., kroutící moment 213 Nm @ 4618 ot.  SOHC Pinto 2.0 blok 205      výkon 167 k @ 6670 ot., kroutící moment 200 Nm @ 5383 ot. SOHC Pinto 2.0 blok 205   výkon 144 k @ 5633 ot., kroutící moment 192 Nm @ 4869 ot.
    polomotor Fiesta ST150, hlava 2.3 - upraveny sací a výfukové kanálky
- vačka sací a výfuková 282°, zdvih 10,5 mm - vybroušena ze sériové
- olejová vana Tigerracing,
- zaslepen EGR ventil,
- místo dvouhmotového setrvačníku (12kg) je jednohmotový 3,7kg
motor bez úprav,  (kód motoru CJBA)
změny pouze:
- olejová vana Tigerracing,
- zaslepen EGR ventil,
- místo dvouhmotového setrvačníku (12kg) je jednohmotový 3,7kg
motor bez úprav,  (kód motoru CJBA)
změny pouze:
- namontována snížená vana oleje,
- zaslepen EGR ventil,
- místo dvouhmotového setrvačníku (12kg) je jednohmotový 3,7kg
motor bez úprav,  (kód motoru CJBA)
změny pouze:
- namontována snížená vana oleje,
- zaslepen EGR ventil,
- místo dvouhmotového setrvačníku (12kg) je jednohmotový 3,7kg
- hlava osazena ventily specifikace GP1 (sací 44,5mm; výfukový 38mm; délka 111,5mm)
- časování vačky upraveno o 8° oproti sériovému nastavení
úpravy na hlavě:
- vačka Fast road/rally - FR33 powerband 3000-7500, duration 300°/297°, cam lift 7,11
- standardní průměr ventilů, přebroušen tvar
- zlepšen airflow - sací kanál zbaven výstupků, vyleštěn
                            - slícované přechody na přírubu sání
                            - výfukový kanál zvětšen dle manuálu Wizard
- hlava snížena
Zapalování: Microsquirt ECU + wideband lambda sensor AME LSU 4.9 Microsquirt ECU + wideband lambda sensor Microsquirt ECU + wideband lambda sensor Microsquirt ECU + wideband lambda sensor   MJL ECU programovatelná 3D jednotka 
         
Příprava směsi: Gsx-R throttle bodies ID 42 mm (vstřiky 338ccm/min@4bar) Gsx-R throttle bodies ID 42 mm (vstřiky 338ccm/min@4bar) Gsx-R throttle bodies ID 42 mm (vstřiky 265cc/min@3 bar) Gsx-R throttle bodies ID 42 mm 4x Mikuni ZX9R karburátory 41mm  se sensorem polohy škrtící klapky 4x Mikuni ZX6R karburátory 36mm  se sensorem polohy škrtící klapky
FSE adjustable fuel regulator (1:1 Regulator 1 to 5 bar) FSE adjustable fuel regulator (1:1 Regulator 1 to 5 bar) FSE adjustable fuel regulator (1:1 Regulator 1 to 5 bar) FSE adjustable fuel regulator (1:1 Regulator 1 to 5 bar) hlavní tryska 168 hlavní tryska 168
FSE vysokotlaká benzínová pumpa (135ltr/hr @ 3bar, Max pressure - 8.5bar) FSE vysokotlaká benzínová pumpa (135ltr/hr @ 3bar, Max pressure - 8.5bar) FSE vysokotlaká benzínová pumpa (135ltr/hr @ 3bar, Max pressure - 8.5bar) FSE vysokotlaká benzínová pumpa (135ltr/hr @ 3bar, Max pressure - 8.5bar)   benzínová pumpa Facet 2.5-3.0 PSI
          vzduchový filter Pipercross
Výfuk: 4 - 2 - 1 OD 45  to 55 to 63,5 exit 4 - 2 - 1 OD 45  to 55 to 63,5 exit 4 - 2 - 1 OD 45  to 55 to 63,5 exit 4 - 1  OD 39mm rohy svedené do OD 50mm   4 - 1  OD 39mm rohy svedené do OD 50mm
tlumič Locost tlumič Locost tlumič Locost tlumič Tiger    tlumič Tiger
Převodovka: Typ 9 - 5 rychlostí Typ 9 - 5 rychlostí Typ 9 - 5 rychlostí Typ 9 - 5 rychlostí   Typ 9 - 5 rychlostí
1st: 3.65 1st: 3.65 1st: 3.65 1st: 3.65   1st: 3.65
2nd: 1.97 2nd: 1.97 2nd: 1.97 2nd: 1.97   2nd: 1.97
3rd: 1.37 3rd: 1.37 3rd: 1.37 3rd: 1.37   3rd: 1.37
4th: 1.00 4th: 1.00 4th: 1.00 4th: 1.00   4th: 1.00
5th: 0.82 5th: 0.82 5th: 0.82 5th: 0.82   5th: 0.82
přídavný nástavec pro posunutí řadící páky přídavný nástavec pro posunutí řadící páky přídavný nástavec pro posunutí řadící páky přídavný nástavec pro posunutí řadící páky   přídavný nástavec pro posunutí řadící páky
řadící páka se zkrácenými drahami řadící páka se zkrácenými drahami řadící páka se zkrácenými drahami řadící páka se zkrácenými drahami   řadící páka se zkrácenými drahami
spojka - CG Motorsport Stage 3 - five paddle kit      
Diferenciál: LSD - převodový poměr 3,92:1 LSD - převodový poměr 3,92:1 otevřený - převodový poměr 3,62:1 otevřený - převodový poměr 3,62:1   otevřený - převodový poměr 3,62:1
 
Řízení: hřebenové bez posilovače - 2,5 otáček volantu od dorazu k dorazu hřebenové bez posilovače - 2,5 otáček volantu od dorazu k dorazu hřebenové bez posilovače - 2,5 otáček volantu od dorazu k dorazu hřebenové bez posilovače - 2,5 otáček volantu od dorazu k dorazu   hřebenové bez posilovače - 2,5 otáček volantu od dorazu k dorazu
volant potažený alcantrou 12" s odnímatelnou nábou volant potažený alcantrou 12" s odnímatelnou nábou volant potažený alcantrou 12" s odnímatelnou nábou volant potažený alcantrou 12" s odnímatelnou nábou   volant potažený alcantrou 12" s odnímatelnou nábou
 
Brzdy: bez posilovače bez posilovače bez posilovače bez posilovače   bez posilovače
Přední kotoučové  - kotouč plný + 4 pístkové čelisti Willwood Powerlite Přední kotoučové  - kotouč plný + 4 pístkové čelisti Willwood Powerlite Přední kotoučové  - kotouč plný + 4 pístkové čelisti Willwood Powerlite Přední kotoučové  - kotouč plný + 4 pístkové čelisti Willwood Powerlite Přední kotoučové  - kotouč plný + 4 pístkové čelisti Willwood Powerlite
Zadní kotoučové - fiesta disk + Willwood Powerlite handbrake caliper Zadní kotoučové - std Sierra Zadní bubnové - standard Sierra Zadní bubnové - standard Sierra Zadní bubnové - standard Sierra
Omezovač brzdného účinku Omezovač brzdného účinku  
Kola: přední Compomotive CXR 13"x7" ET34 PCD 4x108 přední Compomotive CXR 13"x7" ET34 PCD 4x108 přední Compomotive CXR 13"x7" ET34 PCD 4x108 přední Compomotive CXR 13"x7" ET34 PCD 4x108   přední Compomotive CXR 13"x7" ET34 PCD 4x108
zadní Compomotive CXR 13"x8" ET19 PCD 4x108 zadní Compomotive CXR 13"x8" ET19 PCD 4x108 zadní Compomotive CXR 13"x8" ET19 PCD 4x108 zadní Compomotive CXR 13"x8" ET19 PCD 4x108   zadní Compomotive CXR 13"x8" ET19 PCD 4x108
pneu Falken Ziex ZE 912 205x60 na obou nápravách pneu Falken Ziex ZE 912 205x60 na obou nápravách pneu Falken Ziex ZE 912 205x60 na obou nápravách pneu Toya R888 medium 205x60 na obou nápravách   pneu Toya R888 medium 205x60 na obou nápravách
zadní pneu sjeté na plátno  
Nápravy: Přední stavitelné tlumiče s 300 lb pružinami (coil over) uvnitř rámu  SPAX Přední stavitelné tlumiče s 300 lb pružinami (coil over) uvnitř rámu  SPAX Přední stavitelné tlumiče s pružinami (coil over) uvnitř rámu  SPAX Přední stavitelné tlumiče s pružinami (coil over) uvnitř rámu  SPAX   Přední stavitelné tlumiče s pružinami (coil over) uvnitř rámu  SPAX
Zadní náprava nezávislé dvojité lichoběžníky, komplet stavitelná geometrie, Zadní náprava nezávislé dvojité lichoběžníky, komplet stavitelná geometrie, Zadní náprava nezávislé zavěšení komplet Sierra - stavitelné tlumiče SPAX Zadní náprava nezávislé zavěšení komplet Sierra - stavitelné tlumiče SPAX   Zadní náprava nezávislé zavěšení komplet Sierra - stavitelné tlumiče SPAX
uložení uniball + polyuretanové silentbloky - hliníkové  tlumiče Protech, pružiny 140 lb uložení uniball + polyuretanové silentbloky - hliníkové  tlumiče Protech, pružiny 140 lb  
Rozměry: šířka vpředu 1500mm šířka vpředu 1500mm šířka vpředu 1500mm šířka vpředu 1500mm   šířka vpředu 1500mm
šířka vzadu 1700mm šířka vzadu 1700mm šířka vzadu 1700mm šířka vzadu 1700mm   šířka vzadu 1700mm
celková délka 3630mm celková délka 3630mm celková délka 3630mm celková délka 3630mm   celková délka 3630mm
rozvor 2460mm rozvor 2460mm rozvor 2460mm rozvor 2460mm   rozvor 2460mm
   
Hmotnost: 575 kg včetně všech náplní a příslušenství 575 kg včetně všech náplní a příslušenství 610 kg včetně všech náplní a příslušenství 610 kg včetně všech náplní a příslušenství 640 kg včetně všech náplní a příslušenství 640 kg včetně všech náplní a příslušenství
         
         
Dynamické vlastnosti  
         
Zrychlení (rozjezd na II. rychl. stupeň)        
  0 - 50 km/h 2,1 s 2,4 s 2.9 s 2.7 s 2 s  
0 - 100 km/h 4,6 s 5 s 5.5 s 5.8 s 5.9 s 6.3 s
  0 - 160 km/h 10,9 s 12,9 s 14.4 s 15.5 s 14.9 s 18.4 s
0 - 180 km/h 14,1 s 18,2s   22.8 s 23.4 s  
  0 - 200 km/h 19,3 s          
  1/8 mile 8,5 s @ 144 km/h 8,8 s @ 137 km/h 9.2 s @ 135 km/h 9.3 s @ 130 km/h 9.1 s @ 125 km/h  
1/4 mile 12,9 s @ 173 km/h 13,6 s @ 162 km/h 14.0 s @ 159 km/h 14.2 s @ 155 km/h 14.2 s @ 157 km/h 14.9 s @ 147km/h
0-1000m 24,1s @208 km/h bez předního okna 25,5s @190 km/h   26.1 s @ 186 km/h 26.7 s @ 185 km/h 27.9 s @ 176 km/h
20-100 km/h II. rychl. 3,8  s 4,15 s 4,6 s 4,8 s    
  Max. rychlost 205 km/h - 127 mph 200 km/h - 124 mph 197 km/h - 122 mph 193 km/h - 120 mph  193 km/h - 120 mph  185 km/h - 115 mph
  216 km/h - 134 mph  bez předního okna          
        1. meření ITB mapaDuratec