2010 Jungholtz

Tak "drobná" chybička se vloudila - tři dny před odjezdem na  "seven" sraz do Německa (dívám se na svůj článek o loňském srazu a koukám, že začíná velmi velmi podobně :-) se mi povedlo zadřít motor a to totálně - při zátkování motoru (odstranění pohonu rozdělovače) jsem při zpětné montáži opomněl vložit hřídelku, která pohání "nepodstatnou" součástku a to olejovou pumpu!!! - to, že motor nemaže, jsem bohužel zjistil až když už bylo pozdě.

Následovalo objíždění vrakovišť a nakonec se mi podařilo sehnat relativně zachovalý kousek. Následovala rychlá zástavba do auta a přehození hlav (veškeré úpravy na motoru se týkaly převážně hlavy, takže až na pístní kroužky bylo vše v sérii). Dělal jsem od rána do noci a vše se povedlo! Ještě v den odjezdu jsem ladil karburátory a hledal správnou trysku. Vracel jsem se od Chrudimi, protože zvolená tryska byla moc restriktivní .-)

Nakonec motor přežil kompletně celý sraz, krásně jsem se svezl přes vrcholky Alp... původní pístní kroužky se zapekly až předposlední den (a to jsem celou dobu nijak motor nešetřil a opravdu si užíval veškeré kopce, výjezdy ze zatáček apod.).

Žádný okruh ani okreska nemůže nahradit krásu zatáček a kopců v Alpách! Jestli chcete zažít nirvánu, tak jedině tam...