Prosinec ´07


No, co k těm všeříkajícím obrázků dodat :-) Ustavení motoru v jedné osobě byl zajímavý oříšek, ale nakonec byl rozlousknut velice snadno... samozřejmě za pomocí domácího jeřábu, který se během celé stavby ukázal jako velice nepostradatelný pomocník!

Motor jsem se snažil zasunout co nejvíce k prostoru posádky k zajištění ideální rozložení hmotnosti mezi nápravy, po zvážení vozu uvidím, jak se mi to povedlo.

Světlou výšku vozu jsem upravil přehozením ramen přední nápravy - momentálně na 14" kolech je rám v předu cca 12cm (vzadu o chloupek méně cca 10cm) od země, kde nejnižší bod vany je cca 7-8cm nad zemí... snad to bude dostačující na naše rozbité cesty 3. a 4. třídy v okolí :-)


No, zkusil jsem nastavit ramena přední nápravy na "závodní" režim - jak je vidno, rám ještě bez motoru se nachází pekelně nízko. Nejnižší bod - hrazda pro uchycení předních tlumičů - se nachází cca 7cm nad zemí a to vana motoru je poté samozřejmě ještě níže :-)

Detail zadní nápravy a s detailem uložení zadní pružiny.

Přední náprava s detailem uchycení tyče řízení.


Na Ebay jsem objevil jednu velice šikovnou věcičku - "Gearlever extension" - posune řadičku blíže k volantu a hlavně zpod prostoru palubovky.

Místo původních silentbloků ze Sierry jsem na Ebay sehnal tyto tužší - mělo by to zlepšit chování přední nápravy - původní Sierry na to dost trpěly.