Říjen ´07
|
|
|
|
Datum |
|
Detaily brzdového válečku - připevněno nové gumové těsnění. |
30. |
|
Pohled zleva. |
|
Pohled zprava. |
|
Pohled do budoucího motorového prostoru na vedení brzdové kapaliny a
palivové trubky. |
|
Pohled směrem vpřed. |
|
Změť měděných trubiček... pohled zezadu z vrchu. |
|
Zadní náprava vypadá po nátěru a dostřiku "trochu" lépe. Ještě ji vezmu
z vrchu a můžu ji připevnit do rámu. |
|
Pohled od zadní nápravy (která tam zatím není :-) na T-čko... jen jsem
si rozmístil všechny brzdové trubičky a spojky, zdali mi nic nechybí...
už mi nic nebrání, abych vše připevnil na své místo. |
23. |
|
První funkční mechanická část na voze. Chod pedálu perfektní... až jsem
byl překvapený :-) |
|
...a zevnitř. |
|
Pohled na namontovaný brzdový váleček z venku... |
|
|
Vycíděný brzdový váleček (flexa s drátěným kotoučem opět v akci) vypadá
jako nový (mimochodem, cena nového cca 2.500,- Kč). |
|
Otvor na usazení brzdového válečku 41mm jsem spáchal vykružovačkou, ta
se ještě bude hodit na otvory pro volant, táhla řízení a naposledy pro
usazování světel a na prostup pro hrdlo nádrže. |
|
Dva neocenitelní pomocníci. Bez wapky bych se ještě teď topil v bažině
asfaltu, oleje a jiného neřádstva... no a kompresorem se to vše pěkně
ofukovalo, aby bylo vše okamžitě suché a mohlo se pokračovat s Arvou. |
10. |
|
|
S touto sadou si budu muset vystačit než si naškudlím na pořádný OZ
Ultraleggera či ROTA... no, pro začátek jim asi trochu obnovím fazónu, aby
nedělaly ostudu - rozměr 14" 185/65 klasické Sierrácké, obuté do Barumek,
vzorek tak akorát na sebrání techničáku. |
|
K tomuto výsledku jsem se dopracoval po 3x opakovaném nanesení Arvy a
"opláchnutím" wapkou... zbytek jsem došůroval rozbrušovačkou a jemnější
práci v zákoutích a ohybech dremlem... víc si s tím asi hrát nebudu...
s každým dalším vyleštěným cm2 neúměrně stoupají náklady... drátěné
stopky dremlu (cca 110 Kč za kus!!!) jsou nekřesťansky drahý a o to rychleji ubývaj. Ustupuji
tedy z mého původního záměru vyleštit stříbrné plochy do jejich
původního lesku :-( bylo by to dražší než celý motor! |
|
|
|
Pod vrstvou asfaltu, různých nánosů barev a rzi vykouklo toto... |
|
|
|
Po chvilce leštění na mne vykoukla tato změť čísel a písmen ... D 04 BA
z toho vyplývá, že můj diferák má převodový poměr 3.92 ... |