Říjen ´07

    Datum
Detaily brzdového válečku - připevněno nové gumové těsnění.

30.

Pohled zleva.
Pohled zprava.
Pohled do budoucího motorového prostoru na vedení brzdové kapaliny a palivové trubky.
Pohled směrem vpřed.
Změť měděných trubiček... pohled zezadu z vrchu.
Zadní náprava vypadá po nátěru a dostřiku "trochu" lépe. Ještě ji vezmu z vrchu a  můžu ji připevnit do rámu.
Pohled od zadní nápravy (která tam zatím není :-) na T-čko... jen jsem si rozmístil všechny brzdové trubičky a spojky, zdali mi nic nechybí... už mi nic nebrání, abych vše připevnil na své místo.

23.

První funkční mechanická část na voze. Chod pedálu perfektní... až jsem byl překvapený :-)

...a zevnitř.

Pohled na namontovaný brzdový váleček z venku...
Vycíděný brzdový váleček (flexa s drátěným kotoučem opět v akci) vypadá jako nový (mimochodem, cena nového cca 2.500,- Kč).
Otvor na usazení brzdového válečku 41mm jsem spáchal vykružovačkou, ta se ještě bude hodit na otvory pro volant, táhla řízení a naposledy pro usazování světel a na prostup pro hrdlo nádrže.
Dva neocenitelní pomocníci. Bez wapky bych se ještě teď topil v bažině asfaltu, oleje a jiného neřádstva... no a kompresorem se to vše pěkně ofukovalo, aby bylo vše okamžitě suché a mohlo se pokračovat s Arvou.

10.

S touto sadou si budu muset vystačit než si naškudlím na pořádný OZ Ultraleggera či ROTA... no, pro začátek jim asi trochu obnovím fazónu, aby nedělaly ostudu - rozměr 14" 185/65 klasické Sierrácké, obuté do Barumek, vzorek tak akorát na sebrání techničáku.
K tomuto výsledku jsem se dopracoval po 3x opakovaném nanesení Arvy a "opláchnutím" wapkou... zbytek jsem došůroval rozbrušovačkou a jemnější práci v zákoutích a ohybech dremlem... víc si s tím asi hrát nebudu...  s každým dalším vyleštěným cm2 neúměrně stoupají náklady... drátěné stopky dremlu (cca 110 Kč za kus!!!) jsou nekřesťansky drahý a o to rychleji ubývaj. Ustupuji tedy z  mého původního záměru vyleštit stříbrné plochy do jejich původního lesku :-( bylo by to dražší než celý motor!
Pod vrstvou asfaltu, různých nánosů barev a rzi vykouklo toto...
 
Po chvilce leštění na mne vykoukla tato změť čísel a písmen ... D 04 BA z toho vyplývá, že můj diferák má převodový poměr 3.92 ...